Szkolenia

Zapraszamy do zapoznania się z relacjami ze szkoleń stacjonarnych zrealizowanych dla nauczycieli klas IV-VI w I edycji programu Junior-Edu-Żywienie.

 

W dniu 2.06.23 w Szkole Podstawowej nr 10 im. Izabeli Branickiej w Białymstoku przy ul. Spacerowej 6 odbyło się szkolenie stacjonarne dla nauczycieli, realizowane w ramach zadania pn. „Przeprowadzenie badań naukowych z zakresu żywienia dzieci i młodzieży oraz opracowanie i wdrożenie programu edukacji żywieniowej uczniów klas I-VI szkół podstawowych. Junior–Edu-Żywienie (JEŻ)”, finansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki.

 

Szkolenie stacjonarne realizowane w formie warsztatów dotyczyło 5 bloków tematycznych:

– Słodko czy słono? Najlepiej zdrowo
– Rola szkoły w profilaktyce zaburzeń odżywiania
– Zrównoważona konsumpcja – co możemy zrobić dla dobra planety
– Jak i dlaczego należy czytać etykiety?
– Kuchenne laboratorium – przemiany fizykochemiczne podczas przygotowania potraw.

 

Warsztaty przeprowadzili nauczyciele akademiccy z Instytutu Nauk o Żywieniu SGGW w Warszawie, a wzięli w nich nauczyciele ze szkół w Białymstoku.

 

Dziękujemy pani dyrektor mgr Urszuli Bołtryk za pomoc w zorganizowaniu szkolenia. Wszystkim nauczycielom biorącym udział w warsztatach szkoleniowych dziękujemy serdecznie za zaangażowanie, kreatywność i poświęcony czas na zapoznanie się z zagadnieniami, które wykorzystają w codziennej pracy z uczniami.

W dniu 17.06.23 w Uniwersytecie Humanistyczno-Przyrodniczym im. Jana Długosza w Częstochowie, uczelni współpracującej z Instytutem Nauk o Żywieniu Człowieka SGGW w realizacji zadania pn. „Przeprowadzenie badań naukowych z zakresu żywienia dzieci i młodzieży oraz opracowanie i wdrożenie programu edukacji żywieniowej uczniów klas I-VI szkół podstawowych. Junior–Edu-Żywienie (JEŻ)”, finansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki odbyło się szkolenie stacjonarne dla nauczycieli w formie warsztatów.

 

Szkolenie dotyczyło 5 bloków tematycznych:

  • Słodko czy słono? Najlepiej zdrowo
  • Rola szkoły w profilaktyce zaburzeń odżywiania
  • Zrównoważona konsumpcja – co możemy zrobić dla dobra planety
  • Jak i dlaczego należy czytać etykiety?
  • Kuchenne laboratorium – przemiany fizykochemiczne podczas przygotowania potraw.

 

Warsztaty przeprowadzili nauczyciele akademiccy z Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego pod kierunkiem dr hab. Renaty Barczyńskiej-Felusiak. W szkoleniu stacjonarnym wzięło udział 15 nauczycieli z okolicznych szkół. Wszystkim nauczycielom biorącym udział w warsztatach szkoleniowych dziękujemy serdecznie za zaangażowanie, kreatywność i poświęcony czas na zapoznanie się z zagadnieniami, które wykorzystają w codziennej pracy z uczniami.

W dniu 3.06.23 w Uniwersytecie Morskim w Gdyni, uczelni współpracującej z Instytutem Nauk o Żywieniu Człowieka SGGW w realizacji zadania pn. „Przeprowadzenie badań naukowych z zakresu żywienia dzieci i młodzieży oraz opracowanie i wdrożenie programu edukacji żywieniowej uczniów klas I-VI szkół podstawowych. Junior–Edu-Żywienie (JEŻ)”, finansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki odbyło się szkolenie stacjonarne dla nauczycieli w formie warsztatów.

 

Szkolenie dotyczyło 5 bloków tematycznych:

 

  • Słodko czy słono? Najlepiej zdrowo
  • Rola szkoły w profilaktyce zaburzeń odżywiania
  • Zrównoważona konsumpcja – co możemy zrobić dla dobra planety
  • Jak i dlaczego należy czytać etykiety?
  • Kuchenne laboratorium – przemiany fizykochemiczne podczas przygotowania potraw.

 

Warsztaty przeprowadzili nauczyciele akademiccy z Uniwersytetu Morskiego w Gdyni pod kierunkiem dr hab. Anety Ocieczek, prof. UMG. W szkoleniu wzięło udział 18 nauczycieli z okolicznych szkół (stacjonarnie lub podłączyło się na warsztaty online). Wszystkim nauczycielom biorącym udział w warsztatach szkoleniowych dziękujemy serdecznie za zaangażowanie, kreatywność i poświęcony czas na zapoznanie się z zagadnieniami, które wykorzystają w codziennej pracy z uczniami.

dniu 16.06.23 w Uniwersytecie Rolniczym im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, uczelni współpracującej z Instytutem Nauk o Żywieniu Człowieka SGGW w realizacji zadania pn. „Przeprowadzenie badań naukowych z zakresu żywienia dzieci i młodzieży oraz opracowanie i wdrożenie programu edukacji żywieniowej uczniów klas I-VI szkół podstawowych. Junior–Edu-Żywienie (JEŻ)”, finansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki odbyło się szkolenie stacjonarne dla nauczycieli w formie warsztatów.

Szkolenie dotyczyło 5 bloków tematycznych:

 

Szkolenie dotyczyło 5 bloków tematycznych:

  • Słodko czy słono? Najlepiej zdrowo
  • Rola szkoły w profilaktyce zaburzeń odżywiania
  • Zrównoważona konsumpcja – co możemy zrobić dla dobra planety
  • Jak i dlaczego należy czytać etykiety?
  • Kuchenne laboratorium – przemiany fizykochemiczne podczas przygotowania potraw.

 

Warsztaty przeprowadzili nauczyciele akademiccy z Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie pod kierunkiem prof. dr hab. Teresy Leszczyńskiej. W szkoleniu stacjonarnym i online wzięło udział 35 nauczycieli z okolicznych szkół. Wszystkim nauczycielom biorącym udział w warsztatach szkoleniowych dziękujemy serdecznie za zaangażowanie, kreatywność i poświęcony czas na zapoznanie się z zagadnieniami, które wykorzystają w codziennej pracy z uczniami.

W dniu 16.06.23 w Politechnice Łódzkiej (PŁ) w Łodzi, uczelni współpracującej z Instytutem Nauk o Żywieniu Człowieka SGGW w realizacji zadania pn. „Przeprowadzenie badań naukowych z zakresu żywienia dzieci i młodzieży oraz opracowanie i wdrożenie programu edukacji żywieniowej uczniów klas I-VI szkół podstawowych. Junior–Edu-Żywienie (JEŻ)”, finansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki odbyło się szkolenie stacjonarne dla nauczycieli w formie warsztatów.

 

Szkolenie dotyczyło 5 bloków tematycznych:

  • Słodko czy słono? Najlepiej zdrowo
  • Rola szkoły w profilaktyce zaburzeń odżywiania
  • Zrównoważona konsumpcja – co możemy zrobić dla dobra planety
  • Jak i dlaczego należy czytać etykiety?
  • Kuchenne laboratorium – przemiany fizykochemiczne podczas przygotowania potraw.

 

Warsztaty przeprowadzili nauczyciele akademiccy z Politechniki Łódzkiej pod kierunkiem dr hab. Anny Diowksz, prof. uczelni. W szkoleniu stacjonarnym wzięło udział 17 nauczycieli z okolicznych szkół. Wszystkim nauczycielom biorącym udział w warsztatach szkoleniowych dziękujemy serdecznie za zaangażowanie, kreatywność i poświęcony czas na zapoznanie się z zagadnieniami, które wykorzystają w codziennej pracy z uczniami.

 

W dniach 17.06. i 19.06.23 w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie, uczelni współpracującej z Instytutem Nauk o Żywieniu Człowieka SGGW w realizacji zadania pn. „Przeprowadzenie badań naukowych z zakresu żywienia dzieci i młodzieży oraz opracowanie i wdrożenie programu edukacji żywieniowej uczniów klas I-VI szkół podstawowych. Junior–Edu-Żywienie (JEŻ)”, finansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki odbyło się szkolenie stacjonarne dla nauczycieli w formie warsztatów.

 

Szkolenie dotyczyło 5 bloków tematycznych:

  • Słodko czy słono? Najlepiej zdrowo
  • Rola szkoły w profilaktyce zaburzeń odżywiania
  • Zrównoważona konsumpcja – co możemy zrobić dla dobra planety
  • Jak i dlaczego należy czytać etykiety?
  • Kuchenne laboratorium – przemiany fizykochemiczne podczas przygotowania potraw.

 

Warsztaty przeprowadzili nauczyciele akademiccy z Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie pod kierunkiem dr hab. Małgorzaty Kosteckiej. W szkoleniu łącznie wzięło udział 51 nauczycieli z okolicznych szkół, a dodatkowo 21 osób połączyło się na szkolenie online. Wszystkim nauczycielom biorącym udział w warsztatach szkoleniowych dziękujemy serdecznie za zaangażowanie, kreatywność i poświęcony czas na zapoznanie się z zagadnieniami, które wykorzystają w codziennej pracy z uczniami.

W dniu 17.06.23 w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, uczelni współpracującej z Instytutem Nauk o Żywieniu Człowieka SGGW w realizacji zadania pn. „Przeprowadzenie badań naukowych z zakresu żywienia dzieci i młodzieży oraz opracowanie i wdrożenie programu edukacji żywieniowej uczniów klas I-VI szkół podstawowych. Junior–Edu-Żywienie (JEŻ)”, finansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki odbyło się szkolenie stacjonarne dla nauczycieli w formie warsztatów.

 

Szkolenie dotyczyło 5 bloków tematycznych:

  • Słodko czy słono? Najlepiej zdrowo
  • Rola szkoły w profilaktyce zaburzeń odżywiania
  • Zrównoważona konsumpcja – co możemy zrobić dla dobra planety
  • Jak i dlaczego należy czytać etykiety?
  • Kuchenne laboratorium – przemiany fizykochemiczne podczas przygotowania potraw.

 

Warsztaty przeprowadzili nauczyciele akademiccy z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego pod kierunkiem dr inż. Ewy Niedźwiedzkiej. W szkoleniu stacjonarnym wzięło udział 23 nauczycieli z okolicznych szkół. Wszystkim nauczycielom biorącym udział w warsztatach szkoleniowych dziękujemy serdecznie za zaangażowanie, kreatywność i poświęcony czas na zapoznanie się z zagadnieniami, które wykorzystają w codziennej pracy z uczniami.

W dniu 16.05.23 w Uniwersytecie Opolskim w Instytucie Nauk o Zdrowiu w Opolu, uczelni współpracującej z Instytutem Nauk o Żywieniu Człowieka SGGW w realizacji zadania pn. „Przeprowadzenie badań naukowych z zakresu żywienia dzieci i młodzieży oraz opracowanie i wdrożenie programu edukacji żywieniowej uczniów klas I-VI szkół podstawowych. Junior–Edu-Żywienie (JEŻ)”, finansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki odbyło się szkolenie stacjonarne dla nauczycieli w formie warsztatów.

 

Szkolenie dotyczyło 5 bloków tematycznych:

  • Słodko czy słono? Najlepiej zdrowo
  • Rola szkoły w profilaktyce zaburzeń odżywiania
  • Zrównoważona konsumpcja – co możemy zrobić dla dobra planety
  • Jak i dlaczego należy czytać etykiety?
  • Kuchenne laboratorium – przemiany fizykochemiczne podczas przygotowania potraw.

 

Warsztaty przeprowadzili nauczyciele akademiccy z Uniwersytetu Opolskiego pod kierunkiem prof. dr hab. Moniki Bronkowskiej. W szkoleniu stacjonarnym i online wzięło udział 22 nauczycieli z okolicznych szkół. Wszystkim nauczycielom biorącym udział w warsztatach szkoleniowych dziękujemy serdecznie za zaangażowanie, kreatywność i poświęcony czas na zapoznanie się z zagadnieniami, które wykorzystają w codziennej pracy z uczniami.

W dniu 14.06.23 w Zespole Placówek Oświatowych w Porębie Średniej odbyło się szkolenie stacjonarne dla nauczycieli, realizowane w ramach zadania pn. „Przeprowadzenie badań naukowych z zakresu żywienia dzieci i młodzieży oraz opracowanie i wdrożenie programu edukacji żywieniowej uczniów klas I-VI szkół podstawowych. Junior–Edu-Żywienie (JEŻ)”, finansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki.

Szkolenie stacjonarne było realizowane w formie warsztatów i dotyczyło 5 bloków tematycznych:

  • Słodko czy słono? Najlepiej zdrowo
  • Rola szkoły w profilaktyce zaburzeń odżywiania
  • Zrównoważona konsumpcja – co możemy zrobić dla dobra planety
  • Jak i dlaczego należy czytać etykiety?
  • Kuchenne laboratorium – przemiany fizykochemiczne podczas przygotowania potraw.

 

Warsztaty przeprowadzili nauczyciele akademiccy z Instytutu Nauk o Żywieniu SGGW w Warszawie. W szkoleniu wzięli udział nauczyciele z okolicznych szkół.

Dziękujemy pani dyrektor szkoły mgr Karolinie Dobosz i wójtowi gminy prof. dr hab. Wiesławowi Przybylskiemu za pomoc w zorganizowaniu szkolenia. Wszystkim nauczycielom biorącym udział w warsztatach szkoleniowych dziękujemy serdecznie za zaangażowanie, kreatywność i poświęcony czas na zapoznanie się z zagadnieniami, które wykorzystają w codziennej pracy z uczniami.

W dniach 26.05. i 27.05.23 w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu (UPP), uczelni współpracującej z Instytutem Nauk o Żywieniu Człowieka SGGW w realizacji zadania pn. „Przeprowadzenie badań naukowych z zakresu żywienia dzieci i młodzieży oraz opracowanie i wdrożenie programu edukacji żywieniowej uczniów klas I-VI szkół podstawowych. Junior–Edu-Żywienie (JEŻ)”, finansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki odbyło się szkolenie stacjonarne dla nauczycieli w formie warsztatów.

 

Szkolenia dotyczyły 5 bloków tematycznych:

  • Słodko czy słono? Najlepiej zdrowo
  • Rola szkoły w profilaktyce zaburzeń odżywiania
  • Zrównoważona konsumpcja – co możemy zrobić dla dobra planety
  • Jak i dlaczego należy czytać etykiety?
  • Kuchenne laboratorium – przemiany fizykochemiczne podczas przygotowania potraw.

 

Warsztaty przeprowadzili nauczyciele akademiccy z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pod kierunkiem prof. dr hab. n. med. i n. o zdr. Agaty Chmurzyńskiej. W szkoleniu stacjonarnym i online wzięło udział 37 nauczycieli z okolicznych szkół. Wszystkim nauczycielom biorącym udział w warsztatach szkoleniowych dziękujemy serdecznie za zaangażowanie, kreatywność i poświęcony czas na zapoznanie się z zagadnieniami, które wykorzystają w codziennej pracy z uczniami.

W dniach 12.06. i 14.06.23 w Uniwersytecie Rzeszowskim w Rzeszowie, uczelni współpracującej z Instytutem Nauk o Żywieniu Człowieka SGGW w realizacji zadania pn. „Przeprowadzenie badań naukowych z zakresu żywienia dzieci i młodzieży oraz opracowanie i wdrożenie programu edukacji żywieniowej uczniów klas I-VI szkół podstawowych. Junior–Edu-Żywienie (JEŻ)”, finansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki odbyły się szkolenia stacjonarne dla nauczycieli w formie warsztatów.

 

Szkolenia dotyczyły 5 bloków tematycznych:

  • Słodko czy słono? Najlepiej zdrowo
  • Rola szkoły w profilaktyce zaburzeń odżywiania
  • Zrównoważona konsumpcja – co możemy zrobić dla dobra planety
  • Jak i dlaczego należy czytać etykiety?
  • Kuchenne laboratorium – przemiany fizykochemiczne podczas przygotowania potraw.

 

Warsztaty przeprowadzili nauczyciele akademiccy z Uniwersytetu Rzeszowskiego pod kierunkiem dr inż. Katarzyny Rolf. W szkoleniach wzięło udział 58 nauczycieli z okolicznych szkół, w tym 16 osób połączyło się na spotkania online. Wszystkim nauczycielom biorącym udział w warsztatach szkoleniowych dziękujemy serdecznie za zaangażowanie, kreatywność i poświęcony czas na zapoznanie się z zagadnieniami, które wykorzystają w codziennej pracy z uczniami.

W dniu 27.05.23 w Uniwersytecie Przyrodniczo-Humanistycznym w Siedlcach (UPH), uczelni współpracującej z Instytutem Nauk o Żywieniu Człowieka SGGW w realizacji zadania pn. „Przeprowadzenie badań naukowych z zakresu żywienia dzieci i młodzieży oraz opracowanie i wdrożenie programu edukacji żywieniowej uczniów klas I-VI szkół podstawowych. Junior–Edu-Żywienie (JEŻ)”, finansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki odbyło się szkolenie stacjonarne dla nauczycieli w formie warsztatów.

 

Szkolenia dotyczyły 5 bloków tematycznych:

  • Słodko czy słono? Najlepiej zdrowo
  • Rola szkoły w profilaktyce zaburzeń odżywiania
  • Zrównoważona konsumpcja – co możemy zrobić dla dobra planety
  • Jak i dlaczego należy czytać etykiety?
  • Kuchenne laboratorium – przemiany fizykochemiczne podczas przygotowania potraw.

 

Warsztaty przeprowadzili nauczyciele akademiccy z Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach pod kierunkiem dr hab. Katarzyny Antosik, prof. UPH. W szkoleniu wzięło udział 15 nauczycieli z okolicznych szkół. Wszystkim nauczycielom biorącym udział w warsztatach szkoleniowych dziękujemy serdecznie za zaangażowanie, kreatywność i poświęcony czas na zapoznanie się z zagadnieniami, które wykorzystają w codziennej pracy z uczniami.

W dniu 27.05.23 w Uniwersytecie Przyrodniczo-Humanistycznym w Siedlcach (UPH), uczelni współpracującej z Instytutem Nauk o Żywieniu Człowieka SGGW w realizacji zadania pn. „Przeprowadzenie badań naukowych z zakresu żywienia dzieci i młodzieży oraz opracowanie i wdrożenie programu edukacji żywieniowej uczniów klas I-VI szkół podstawowych. Junior–Edu-Żywienie (JEŻ)”, finansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki odbyło się szkolenie stacjonarne dla nauczycieli w formie warsztatów.

 

Szkolenia dotyczyły 5 bloków tematycznych:

  • Słodko czy słono? Najlepiej zdrowo
  • Rola szkoły w profilaktyce zaburzeń odżywiania
  • Zrównoważona konsumpcja – co możemy zrobić dla dobra planety
  • Jak i dlaczego należy czytać etykiety?
  • Kuchenne laboratorium – przemiany fizykochemiczne podczas przygotowania potraw.

 

Warsztaty przeprowadzili nauczyciele akademiccy z Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach pod kierunkiem dr hab. Katarzyny Antosik, prof. UPH. W szkoleniu wzięło udział 15 nauczycieli z okolicznych szkół. Wszystkim nauczycielom biorącym udział w warsztatach szkoleniowych dziękujemy serdecznie za zaangażowanie, kreatywność i poświęcony czas na zapoznanie się z zagadnieniami, które wykorzystają w codziennej pracy z uczniami.

W dniu 27.05.23 w Uniwersytecie Przyrodniczo-Humanistycznym w Siedlcach (UPH), uczelni współpracującej z Instytutem Nauk o Żywieniu Człowieka SGGW w realizacji zadania pn. „Przeprowadzenie badań naukowych z zakresu żywienia dzieci i młodzieży oraz opracowanie i wdrożenie programu edukacji żywieniowej uczniów klas I-VI szkół podstawowych. Junior–Edu-Żywienie (JEŻ)”, finansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki odbyło się szkolenie stacjonarne dla nauczycieli w formie warsztatów.

 

Szkolenia dotyczyły 5 bloków tematycznych:

  • Słodko czy słono? Najlepiej zdrowo
  • Rola szkoły w profilaktyce zaburzeń odżywiania
  • Zrównoważona konsumpcja – co możemy zrobić dla dobra planety
  • Jak i dlaczego należy czytać etykiety?
  • Kuchenne laboratorium – przemiany fizykochemiczne podczas przygotowania potraw.

 

Warsztaty przeprowadzili nauczyciele akademiccy z Instytutu Nauk o Żywieniu SGGW w Warszawie. W szkoleniu wzięło udział łącznie 21 nauczycieli, którzy ukończyli również szkolenia online.

Wszystkim nauczycielom biorącym udział w warsztatach szkoleniowych dziękujemy serdecznie za zaangażowanie, kreatywność i poświęcony czas na zapoznanie się z zagadnieniami, które wykorzystają w codziennej pracy z uczniami.

W dniu 26.06.23 w Instytucie Nauk o Żywieniu Człowieka SGGW w Warszawie przy ulicy Nowoursynowskiej 159C odbyło się szkolenie stacjonarne dla nauczycieli, realizowane w ramach zadania pn. „Przeprowadzenie badań naukowych z zakresu żywienia dzieci i młodzieży oraz opracowanie i wdrożenie programu edukacji żywieniowej uczniów klas I-VI szkół podstawowych. Junior–Edu-Żywienie (JEŻ)”, finansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki.

 

Szkolenie stacjonarne było prowadzone w formie warsztatów i dotyczyło 5 bloków tematycznych:

  • Słodko czy słono? Najlepiej zdrowo
  • Rola szkoły w profilaktyce zaburzeń odżywiania
  • Zrównoważona konsumpcja – co możemy zrobić dla dobra planety
  • Jak i dlaczego należy czytać etykiety?
  • Kuchenne laboratorium – przemiany fizykochemiczne podczas przygotowania potraw.

 

Warsztaty przeprowadzili nauczyciele akademiccy z Instytutu Nauk o Żywieniu SGGW w Warszawie. Pomimo wakacji w szkoleniu wzięło udział łącznie 115 nauczycieli, w tym zdecydowana większość w trybie on-line.

Wszystkim nauczycielom biorącym udział w warsztatach szkoleniowych dziękujemy serdecznie za zaangażowanie, kreatywność i poświęcony czas na zapoznanie się z zagadnieniami, które wykorzystają w codziennej pracy z uczniami.

W dniach 30.05.23 i 6.06.23 w Szkole Podstawowej z oddziałami integracyjnymi nr 318 im. Jana Christiana Andersena w Warszawie przy ulicy Leonida Teligi 3 odbyło się szkolenie stacjonarne dla nauczycieli, realizowane w ramach zadania pn. „Przeprowadzenie badań naukowych z zakresu żywienia dzieci i młodzieży oraz opracowanie i wdrożenie programu edukacji żywieniowej uczniów klas I-VI szkół podstawowych. Junior–Edu-Żywienie (JEŻ)”, finansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki.

 

Szkolenie stacjonarne było prowadzone w formie warsztatów i dotyczyło 5 bloków tematycznych:

  • Słodko czy słono? Najlepiej zdrowo
  • Rola szkoły w profilaktyce zaburzeń odżywiania
  • Zrównoważona konsumpcja – co możemy zrobić dla dobra planety
  • Jak i dlaczego należy czytać etykiety?
  • Kuchenne laboratorium – przemiany fizykochemiczne podczas przygotowania potraw.

 

Warsztaty przeprowadzili nauczyciele akademiccy z Instytutu Nauk o Żywieniu SGGW w Warszawie. W szkoleniu wzięło udział 21 nauczycieli, którzy ukończyli również szkolenia online.

Dziękujemy pani dyrektor szkoły mgr Renacie Podoleckiej i pani mgr Monice Matyka za pomoc w zorganizowaniu szkolenia. Wszystkim nauczycielom biorącym udział w warsztatach szkoleniowych dziękujemy serdecznie za zaangażowanie, kreatywność i poświęcony czas na zapoznanie się z zagadnieniami, które wykorzystają w codziennej pracy z uczniami.

Jak widać na zdjęciach była to świetna zabawa dla nauczycieli, więc można przypuszczać, że uczniowie równie chętnie będą uczestniczyć w tego rodzaju zajęciach.